Grand Prix Racing Online Fórum > Suggestions forum > The posiblity to talk with the pilot in the time of the race Ignorovať vlákno Sledovať vlákno
Strana [1
Anketová otázka
Do you want this?
Prihlás sa aby si mohol hlasovať, alebo vidieť stav ankety
Autor Vlákno: The posiblity to talk with the pilot in the time of the race 4 odpovedí
Roberto Burta
(Skupina Rookie - 51)

Krajina:
Rumunsko 
Certifikát: 
Toto sa mi páči (1)   Toto sa mi nepáči (4)
Starý príspevok #1 Odoslané Mar 20 2014, 15:49:53 Citovať 
I tkhink it would be awesome if you can talk with your pilot in the time of the race to say it to go harder or to take care of the fuel/wheels,to say him when he must enter to the pits... Toto vlákno bolo administrátorom odsúdené na zmazanie!
Stuart Foster
(Skupina Master - 3)

Krajina:
Wales 
Certifikát: 
Toto sa mi páči (2)   Toto sa mi nepáči (1)
Starý príspevok #2 Odoslané Mar 20 2014, 15:53:16 (Naposledy zmenené Mar 20 2014, 15:54:08 manažérom Stuart Foster) Citovať 
so awesome it ruins someone else with a perfect strategy that didn't need to use cheating tactics to get a better race strategy or result....nice.
Jan-Marnik Van De Brake
(Skupina Rookie - 77)

Krajina:
Holandsko 
Certifikát: 
Toto sa mi páči (4)   Toto sa mi nepáči (1)
Starý príspevok #3 Odoslané Mar 20 2014, 15:54:02 (Naposledy zmenené Mar 20 2014, 15:55:13 manažérom Jan-Marnik Van De Brake) Citovať 
not gonna happen, if you read things like FAQ and the forum, you will see that they won't make it possible to change things during the race mostly because it is unfair for the people who can't see the race live for whatever reason that is.

E: is this one up for one of the fastest failed thread's?
Roberto Burta
(Skupina Rookie - 51)

Krajina:
Rumunsko 
Certifikát: 
Toto sa mi páči (6)   Toto sa mi nepáči (0)
Starý príspevok #4 Odoslané Mar 20 2014, 15:56:14 Citovať 
Yes this is true, I'm sorry I didn't thought to this
Michael Winkley
(Skupina Elite)

Krajina:
Wales 
Certifikát: 
Toto sa mi páči (1)   Toto sa mi nepáči (0)
Starý príspevok #5 Odoslané Mar 20 2014, 16:08:27 Citovať 
No nay never.

Closed.
Strana [1
Grand Prix Racing Online Fórum > Suggestions forum > The posiblity to talk with the pilot in the time of the race Ignorovať vlákno Sledovať vlákno

Toto vlákno bolo uzamknuté moderátorom!